Для досягнення належної продуктивності і надійності протягом тривалого часу і підтримки вашого трактора в найкращому робочому стані, необхідно проводити періодичне технічне обслуговування. При відсутності обслуговування продуктивність і термін служби трактора скорочується. Крім того, зростає ймовірність серйозних поломок, які обійдуться набагато дорожче, ніж проведення регулярного огляду.
Сервіс та технічне обслуговування дуже важливі, проте, процедура ця дуже проста. При проведенні щоденної мастила, перевірки, і технічному обслуговуванні акуратно виконуйте вказівки в цьому посібнику.
Періодичність проведення технічного огляду для нового трактора:
1 - ТО кожні 50 годин
2 - ТО кожні 100 годин
3 - ТО кожні 200 годин
4 - ТО кожні 400 годин
Примітка
Трактор необхідно постійно підтримувати в чистоті. Перед мастилом або витягом пробки масляного піддону і кришки фільтра начисто витріть поверхню. При використанні інструменту для ремонту внутрішніх частин двигуна, трансмісії, паливного бака або блоку гідравліки, вичистіть інструмент перед використанням. Будьте обережні особливо під час заправки. Якщо пил або вода потраплять в паливо, виникнуть проблеми з роботою двигуна, це призведе до втрати потужності і необхідності в непередбаченої заміни деталей. Трактор слід обслуговувати в якомога більш просторому і чистому приміщенні.
Технічне обслуговування
Дотримуйтесь наступний графік технічного обслуговування. Даний графік застосуємо до тракторaм , які працюють в нормальних умовах. Якщо трактор часто експлуатується в брудних умовах, мастило слід проводити частіше, а коли трактор часто експлуатується в умовах запиленості, необхідно частіше чистити елемент повітряного фільтра і робити заміну паливного і масляного фільтрів. Додаткове технічне обслуговування необхідно проводити в залежності від конкретної ситуації.
Щоденний огляд
Перевірте наявність витоків масла, ОЖ або палива і, при необхідності, відремонтуйте деталь.
Перевірте моторне масло, трансмісійне масло і охолоджуючу рідину. Якщо рівень цих рідин недостатній, долийте їх (порушення герметичності системи охолодження рано чи пізно призведе до недостатнього рівня охолоджуючої рідини в системі охолодження двигуна що в свою чергу призведе до серйозних проблем, як правило перегріву двигуна, виходить з ладу в першу чергу головка двигуна і деталі газорозподільного механізму, дуже часто відновленню ці деталі не підлягають).
Після закінчення роботи залийте паливо до рівня приблизно на 25 мм (1 дюйм) нижче кришки горловини паливного бака. Після роботи в запилених місцях вичистіть елемент повітряного фільтра. Видаліть суху траву і т.п. з радіатора, вичистіть радіатор і екран радіатора.
Затягування гайок і болтів. Затягніть кріпильні болти передніх і задніх коліс. Всі інші гайки і болти повинні бути щільно затягнуті. Після роботи в брудному місці змастіть пальці з коронною головкою, центральний шкворень переднього моста і валик гальмівного кулака через мастильні ніпелі.
Перевірте тиск в шинах і, при необхідності, відрегулюйте. Якщо тиск не відповідає зазначеному, проведіть регулювання. Перевірте вільний хід педалей гальма і зчеплення. Якщо він не відповідає вказаним, проведіть регулювання.
Всі рухомі деталі повинні бути вичищені і змащені моторним маслом для того, щоб вони працювали плавно. Перевірте рівень електроліту в акумуляторі і якщо він нижче вказаного рівня, додайте дистильовану воду.
Перевірте натяг ременя вентилятора і, якщо він провисає, відрегулюйте натяг.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧЕРЕЗ 50 ГОДИН ДЛЯ НОВОГО ТРАКТОРА
Заміна масляного фільтра двигуна і моторного масла.
Заміна трансмісійного масла.
Затягування всіх болтів і гайок, приділіть особливу увагу болтів і гайок рульового колеса і рульового приводу.
Перевірка і регулювання ременя вентилятора.
Перевірка справності коліс і належного тиску в шинах.
Затягування болтів головки циліндра і регулювання зазорів клапана.
Заміна масла картера диференціала переднього моста і коробки передач повнопривідного трактора.
Заміна охолоджуючої води.
Вичистіть елемент повітряного фільтра.
Чистка паливного фільтра.
Перевірка осьового люфту передньої маточини.
Перевірка рівня і питомої щільності електроліту акумулятора.
Чистка фільтра гідравлічного масла.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧЕРЕЗ 50 ГОДИН ДЛЯ ВСІХ ТРАКТОРІВ, КРІМ НОВИХ
Частка елемента повітряного фільтра.
Продуйте стисненим повітрям внутрішню частину елемента і ретельно його вичистіть. Якщо елемент сильно забруднений, вимийте його нейтральним миючим засобом. Зітріть або сдуйте повітрям пил з піддону і корпусу.
Регулювання зчеплення.
Налаштуйте педаль зчеплення таким чином, щоб її вільний хід відповідав зазначеному. Заливка охолоджуючої рідини.
Перевірте, щоб кількість охолоджуючої рідини відповідало вказаним, в іншому випадку долийте її до рівня приблизно на 25,4 мм (1 дюйм) нижче заправного ковпачка. За один раз неможливо залити весь необхідний обсяг охолоджуючої рідини. Після того, як охолоджуюча рідина буде повністю злита, залийте свіжу рідину, потім на короткий час запустіть двигун і знову долийте рідину до зазначеного рівня. (Категорично не рекомендується змішувати різні охолоджуючі рідини в т.ч. і доливати в систему охолодження воду, навіть дистильовану все це призведе до пошкодження деталей водяного насоса).
Перевірте водяні патрубки на наявність пошкоджень і з'єднання на наявність витоків.
Заміна моторного масла
Моторне масло слід замінити при проведенні сервісного обслуговування після закінчення перших 50 годин роботи і повторну заміну слід провести після закінчення наступних 50 годин. Надалі міняйте масло кожні 100 годин роботи.
Заміна масляного фільтра двигуна на новий.
Перевірка питомої щільності електроліту акумулятора.
Чистка паливного фільтра.
Проводиться поряд з щоденного огляду, 1-ТО і 2-ТО наступним чином:
Заміна масла в картері трансмісії.
Чистка фільтра гідравлічного масла.
Заміна масла в картері диференціала переднього моста і передній коробки передач повнопривідного трактора.
4-ТО (кожні 400 годин роботи)
Проводиться одночасно з ЕЖЕДНЕДНЕВНИМ огляді, 1-ТО, 2-ТО і 3-ТО.
Заміна елемента повітряного фільтра.
Зазвичай елемент змінюють кожні 400 годин, але при роботі в інших умовах, періодичність заміни елемента визначається за результатами перевірки стану елемента.
Заміна охолоджуючої води.
Частка зовнішньої поверхні радіатора.
Перевірка зазору клапана.
Перевірка форсунок уприскування.
Перевірка стану форсунок і тиску уприскування.
Заміна паливного фільтра.